بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل برای اسباب کشی

بسته بندی وسایل و اثاثیه منزل مهمترین کار در یک اسباب کشی موفق است. معمولا افراد و خانواده ها خودشان اقدام به بسته بندی لوازم می کنند و برای فقط برای حمل آنها با شرکت باربری تماس می گیرند.

اما شرکت باربری سلام بار خدمات بسته بندی اثاثیه را نیز علاوه بر حمل وسایل و اثاثیه منزل به مشتریان محترم ارائه می نماید

بسته بندی اثاثیه منزل برای اسباب کشی
بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی مبلمان

مبلمان جزو وسایل بسیار ارزشمند و البته آسیب پذیر در هنگام حمل لوازم منزل هستند، بنابر این بسته بندی صحیح و اصولی آنها می تواند سلامت این لوازم را در هنگام جابجایی حفظ کند. ما در سلام بار خدمات بسته بندی مبلمان را با بهترین کیفیت حمل ایمن وسایل ارائه میدهیم.

بسته بندی مبلمان

بسته بندی کمد و بوفه

سرویس های چوب معمولا دارای کمد ها و بوفه ها و قفسه های بزرگ هستن که حفظ زیبایی آنها در هنگام حمل و نقل بسیار مهم است. ما در واحد بسته بندی سلام بار این وسایل را با بهترین تجهیزات و مواد کاملا پک و بسته بندی و آماده انتقال می کنیم.

بسته بندی کمد و بوفه
مبلمان
بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی ظروف منزل

یکی از سخت ترین بخش های اسباب کشی جمع آوری لوازم و ظروف آشپزخانه و شکستنی ها است. معمولا بیشتر آسیب ها در حمل و نقل به این وسایل وارد می شود. اما بسته بندی ظروف منزل توسط پرسنل آموزش دیده سلام بار یک جابجایی بدون مشکل را برای شما به همراه خواهد داشت.

بسته بندی ظروف منزل

قیمت و هزینه بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل

ما دارای تعداد زیادی نیروی متخصص برای بسته بندی هستیم که شامل کارگران خانم و آقا می شوند و برای این کار دوره دیده اند. بنابراین ما با کمترین قیمت و هزینه بسته بندی این خدمات را به شما ارائه میکنیم. برای استعلام از تعرفه دقیق و مشاوره رایگان لطفا با ما تماس بگیرید. حجم و نوع لوازم و اثاثیه منزل شما تعیین کننده قیمت و زمان لازم برای بسته بندی می باشد.

نکاتی که هنگام بسته بندی لوازم و اثاثیه باید در نظر داشته باشید